Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Torn's Inn - Herberg.

Ga naar beneden 
+7
Dark
Heathcliff
Haru
Kira Tachibana
Yuriko
Shimara
Resi
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Shiki
Verzorger
Shiki


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 22-11-09

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimevr dec 11, 2009 4:13 pm

Shiki keek naar zijn open gehaalde schouder en voelde een steek door zijn lichaam gaan. Zijn ogen knepen voor een tel samen, maar hij wist dat hij terug moest vechten. Zijn handen begonnen te gloeien en zijn ogen kleurde geel.
Om zijn handen schokte allemaal bliksem schichten en met een harde klap kwam hij tegen Sorrows borstkas aan en duwde hem met een enorme klap tegen de muur van Torn's Inn. Hij hijgde even na en zijn ogen bleven in de zelfde dreigende geel vlammende kleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimevr dec 11, 2009 4:26 pm

Op Sorrow gezicht kwam een valse glimlach tevoorschijn. Zijn blik gad iets weer dat je direckt aan een roofdier zou laten denken. De vonken die om hem heen als een bescherming hadden gedient, hadden de grootste klap ontvangen. Hij liet gelijkaardige bliksem vonken rond zijn handen verschijnen maar liet ze nog niet op schiki af vliegen. Eerst liet vlot de naalden uit zijn mouwen schuiven en wierp ze nu tegelijkertijd op hem af. De naalden doorboorden Shiki's polsen en trokken hem naar achter. De vonken kwamen recht op zijn borstkas terecht die net als de naalden hem naar achter trokken. Hij was een level sterker dan hem. Bijna 2 zelfs!, Deze jongen kon onmogelijk winnen van hem. Als Shimara zich teminste niet in de strijd mengde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiki
Verzorger
Shiki


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 22-11-09

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimevr dec 11, 2009 4:49 pm

oke nu kunnen jullie echt oprotten met dat facking gepowerplay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimevr dec 11, 2009 4:59 pm

wtf, welke powerplay?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimewo dec 30, 2009 11:14 pm

-new-
Kira liep naar binnen. Ze was hier lang niet geweest en had wel zin in een echte Osake. Ze liep gelijk naar de bar en bestelde een groot glas osake. Ze ging op een barkruk zitten wachten op haar bestelling en keek de herber rond. Er was niks veranderd sinds ze hier voor het laatst was geweest. Ze glimlachte vriendelijk naar de barman toen ze haar osake kreeg en ging toen aan een tafeltje zitten waar niemand zat en nam een grote slok van haar osake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimewo dec 30, 2009 11:26 pm

Zen kwam fluitend de herberg inlopen.
Hij zag Kira, haha, Kira.
Lang niet gesproken
'Kira, hoi,' begroette hij haar met een glimlach.
Hij ging naast haar zitten en bestelde een malibu.
'Alles oké?' vroeg hij tenslotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimedo dec 31, 2009 1:30 pm

Kira keek de herberg rond en er kwam een grote glimlach op haar gezicht toen ze Zen zag. "Hi" zei ze blij, ze had iedereen lang niet gesproken "Ja en how are you?" vroeg ze toen hij klaar was met zijn bestelling. "Nog wat meegemaakt?" vroeg ze "en al erachter gekomen dat het zuiden mooier is" ratelde Kira maar door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimedo dec 31, 2009 2:09 pm

Zen haalde zijn schouders op, 'Zoals gewoonlijk, prima,' zei hij zo koeltjes mogelijk.
Maar het ging niet zomaar, goed, het ging geweldig.
Hij voelde zich goed, was fit.
Wat kon er nog missen?
'Oh, nee, nog niet, liever het oosten..' grijnsde hij.
'Maar, kwam hier eigenlijk om langs omdat ik wat wou drinken, ik was op weg naar me ouders, ze wonen al een tijdje in het Zuiden,' zei hij met een knipoog.
Machtige gewoonte, meer niet.


Laatst aangepast door Zen op do dec 31, 2009 3:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimedo dec 31, 2009 2:15 pm

(dit is het westen :p)

Kira grijnsde "Je weet niet wat je mist in het zuiden" verzekerde ze hem. Ze nam een grote slok van haar Osake en keek naar Zen, hij was nog niet zoveel veranderd net als Mia. Het was leuk om 'oude' bekende terug te zien. "Zo, waar wonen je ouders dan?" vroeg ze nieuwschierig, ze was altijd al nieuwschierig geweest. Zelfs naar onbelangrijke dingetjes als de woonplaats van ouders
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimedo dec 31, 2009 3:46 pm

(Heb al ge-edit. =D)

Zen keek haar onderzoekend aan.
'Dat vraag ik me ook af, ik ben nog niet zo vaak in hun nieuwe huis geweest,' zei hij alsof het heel gewoon was, al was het voor hem erg raar.
'Oh, heb je Mia eigenlijk al gesproken?' vroeg hij met een big-smile.
Niet dat het hem iets uitmaakte, maar hij wou gewoon naar een ander onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimedo dec 31, 2009 4:25 pm

Kira knikte "ja, ik heb Mia gesproken" zei ze grijnzend. "Ik vond het alleen jammer dat ik je niet in elkaar mocht slaan als je vreemd zou gaan" zei ze. Ze snapte wel dat ze elkaar leuk vonden. Als je ze beter bekeek paste ze erg goed bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 01, 2010 3:44 pm

Zen moest lachen om de reactie van Kira.
'Ik ben nog altijd sterker, vergeet dat niet, zélfs met dat miezerige lichaampje van me..' zei hij grijnzend.
'Maar, ik ben al blij dat je me goedkeurt,' merkte hij zo serieus op.
Hij zou Kira als een vriendin behandelen, dat voelde eigenlijk ook wel beter zo, gaf hij aan zichzelf toe.
Nu had hij Mia, iedereen was lucht voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 01, 2010 4:04 pm

"Wat jij wilt" zei Kira hoofdschuddend en grijnsde. "En wat als ik je niet goedkeurde?" zei Kira plagend, eigenlijk wilde ze best wel weten hoe hij dar op zou gaan reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 01, 2010 7:16 pm

Zen fronste bedenkelijk.
'Hmm, dan.. dan, ach, weet ik veel,' zei hij lachend.
'Maar, je keurt me toch wel goed, hè?' vroeg hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torn's Inn - Herberg.   Torn's Inn - Herberg. - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Torn's Inn - Herberg.
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het steegje naast de herberg

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: