Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De karaoke bar >:D

Ga naar beneden 
+2
Haru
Resi
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 8:52 pm

Zen grinnikte.
'Tsja, ik moet zeggen; jullie verschillen wel heel erg veel van elkaar. Met karakter bedoel ik,' zei hij met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 8:55 pm

Sakuru keek verbaast op. 'oja?' Ze grijnsde naar haar vriendin. 'is me eigenlijk nog nooit opgevallen' Mamaiko keek droog naar haar Sakuru terwijl ze een poging deed om haar haar weer goed te leggen. 'veel mensen zeggen dit, maar eigenlijk lijken we meer op elkaar dan je zou denken' Zei ze al een heel klein beetje zelfverzekerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 8:57 pm

Zen begon te lachen.
'Ja, tuurlijk, jullie lijken op elkaar,' zei hij hoofdschuddend en rolde even met zijn ogen.
Mijn god..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:23 pm

Het beetje zelfverzekerheid dat ze had kunnen vinden smolt meteen weg doordat hij haar vlakaf begon uit te lachen. Sakuru bleef dood kalm verder glimlachen. 'tss, Zen. zou je niet beter moeten weten?' Ze tikte speels tegen zijn neus. 'ik kan best geloven dat het idioot klinkt wat we nu zeggen maar het is waar. We lijken indderdaad op elkaar' Met een sierlijke beweging zette ze zich neer op de barkruk naast Zen. Ze keek lichtjes uitdagend wachtend op wat hij zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:54 pm

Zen begon weer te lachen om Sakuru.
'Nou, nou, niet zo brutaal, dametje,' grijnsde hij speels terug.
Daarna wendde hij zich weer tot Mimaika.
'Ga je nog zingen?' vroeg hij met één opgetrokken wenkbrauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:34 pm

Heath keek met grote ogen naar Sorrow. 'Denk je echt..?' zei hij ongelovig. 'Want dat was ik wel van plan..' Hij fronsde diep nadenken zijn voorhoofd. 'Maar ze gaat heus wel doorhebben dat als Ayase iets overkomt, dat ik erachter zit he!' Hij sloeg met zijn hand tegen zijn hoofd. 'Wat een miserie!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:45 pm

'dan zorgen we toch simpelweg voor dat jij zogezegt ergens anders bent.' Zei Sorrow kalm terwijl hij zich uitstrekte.


Mamaiko keek op. 'Zen, ik kan moeilijk die 2 jongens van het podium gaan afstampen zodat ik kan gaan zingen.' Ze keek de andere kant op naar een koppeltje dat al lachend naar buiten liep. Ze wou Zen niet aankijken. Hij was veel te brutaal tegen haar en was overduidelijk meer geinteresseert in Sakuru. Zoals zoveel andere...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, dôh!

De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 20, 2009 8:24 am

Zen mompelde wat en rolde met zijn ogen.
Hij draaide zich weer richting de bar en bestelde er nog een sherry bij.
Hij keek naar de twee jongens die aan het zingen waren.
Vreselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





De karaoke bar >:D - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karaoke bar >:D   De karaoke bar >:D - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De karaoke bar >:D
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: