Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De daken van Osuké

Ga naar beneden 
+5
Yuriko
Mido
Kira Tachibana
Haru
Shimara
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 8:10 pm

'Je was aan het dromen!' Zei Heathcliff lachend. 'Ik heb het wel gezien, die twinkel in je ogen!' Hij grijnsde breed en leunde wat naar haar toe. 'Kom op! Zeg het! Wie is het?' Heathcliff voelde zich zo op zijn gemak bij Yuriko. Ze kenden elkaar pas, maar toch leek het alsof ze elkaar al jaren kenden. Zo voelde hij er tenminste over. Het kon hem zelfs niet schelen dat hij overkwam als een mietje, hoe hij daar nieuwsgierig zat te gillen, als een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 8:41 pm

Yuriko schoot in de lach door Heath's plotselingen gedrag. Het was enorm komish hoe hij op het moment net een van haar vriendinnen leek die alles van haar vriendjes wilde wilde weten.
Ze porde hem in zijn zij en grijnste. 'Ken je Ayase?', vroeg ze nogal dromerig. 'Een enorm lange jongen, nou ja vergeleken bij mij dan', zei ze lachend. Elke jongen was bij haar enorm lang. Yuriko was gewoon ontzettend klein.
De Heath die eerst gewoon een player leek te zijn zag er nu uit als een hele leuke vriend, gewoon om mee te lachen en te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 8:59 pm

'Hmm..' Heath sloeg zijn ogen even op naar de lucht. 'Ayase.. Damn, nee, die ken ik niet.. Hoe jammer nou!' zei hij oprecht een beetje teleurgesteld. Maar zijn grijns leek weer breder te worden. 'Die moet ik dus dringend leren kennen..' zei hij met een zware stem. Een opgewekte twinkel scheen in zijn ogen. 'En, is het wederzijds? Hoe lang is het al? Kom op, vertel nu alles maar..' Hij grijnsde en staarde haar nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:05 pm

Yuriko liet zich even naar achter vallen en lachtte onbegrijpelijk. 'Je lijkt wel een van mijn vriendinnen', zei ze met een grijns. Ze ging weer recht op zitten en zuchtte. 'Het gaat.. allemaal zo .. snel', zei ze terwijl ze naar de juiste woorden zocht.
Ayase vond haar ook leuk maar ze kende hem hoogtes misschien net een week. Het was gewoon niet Yuriko. Yuriko speelde altijd spelletjes met jongens, winde ze om haar vinger en gebruikte ze op een roekeloze manier. Maar Ayase.. Hij was een heel ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:10 pm

'Een van je vriendinnen?' Heathcliff trok een wenkbrauw op. Hij grijnsde. 'Ik zie het wel door de vingers omdat jij het bent..' Hij knipoogde. En toen keek hij weer nieuwsgierig. 'Als het snel gaat is het toch niet erg? Oke, dat hangt er vanaf op welke manier je "snel" bedoelt.. Bedoel je snel als in: een vluggertje..?' Heathcliff hielt zijn hoofd een beetje schuin en keek bedenkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:16 pm

Yuriko keek hem even met groote bedenkelijke ogen en zuchtte. 'Poehh, daar vraag je me wat', zei ze terwijl ze achter op haar hoofd krabte. 'Het gaat gewoon snel.. ik bedoel ik ken hem pas een week en nu..', zei ze terwijl haar wangen rood werden.
Waarom moesten ze het nou weer hier over hebben, konden ze het niet over hem hebben, zijn liefdes leven. Toch was het best komish om te zien hoe nieuwschierig naar haar was. Ze kende elkaar niet eens lang en ze waren nu al aan het praten alsof ze elkaar jaren kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:22 pm

'Volgens mij was het geen vluggertje!' zei Heathcliff zelfzeker. 'Nee, dat denk ik niet!' bevestigde hij nog eens. 'Maar ik zal het je laten weten als ik hem eens ontmoet heb.. Ik heb mensenkennis, weet je..' Hij grijnsde en glimlachte toen bemoedigend. 'Je bent iemand om graag te zien, dus ik denk dat hij je graag ziet..' Heath meende wat hij zei. Hij wist al, in de korte tijd dat ze mekaar kenden, dat Yuriko hem dierbaar was. Even zei hij niets meer. En toen glimlachte hij.
'Ik denk dat ik je nu maar moet vertellen over mijn liefdesleven..?' zei hij alsof hij het van haar kon aflezen. Hij ging met zijn hand in zijn zak en haalde de foto eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:33 pm

Yuriko knikte. 'Als jij het zegt', zei ze lachend. Ze dacht weer aan Ayase. Wat zou ze weer graag in zijn armen willen liggen. Zijn stevige armen die zoveel warmte gaven. Even droomde ze weer weg en er kwam een lachje op haar gezicht te staan.
Ze schrok op de Heath haar compliment gaf. Ze kleurde rood. Ze wist nooit goed hoe ze met dit soort complimentjes om moest gaan. 'Dankje', zei ze vluchtig en ze begon zenuwachtig haar vinger door haar te halen.
Yuriko keek hem weer aan. Hij was ontzettend aardig. De jongen waarvan ze eerst dagt dat hij een vervelende kwal zou zijn bleek opeens een hele goede vriend van haar te worden. Ze grijnste even bij die gedachte. Toch telde Resi's mening weer mee. Zou hij hem mogen?
Ze werd van haar vraag afgetrokken toen hij begon over zijn liefdes leven. 'Doe wat je niet laten kan', zei ze met een grijns terwijl ze geïnteresseerd Heath keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:45 pm

'Ja, ik wil het je graag vertellen..' zei Heathcliff met een knipoog. Hij draaide de foto met de bedrukte kant naar Yuriko toe, en rijkte hem haar aan.
'Dit hier, is Cornelia.' zei hij met een glimlach. 'Zij is de enige waar ik ooit al écht verliefd op ben geweest.. Op haar goudbruine haren en haar prachtige ogen..' hij droomde even weg, en kwam toen weer ter zake. 'Ze betekende alles voor me.. Maar ze kwam om, in een brand..' zei hij een beetje teneergeslagen, maar hij bleef glimlachen. 'Maar ze blijft wel bij me, hoor.. Hierzo..', en hij legde zijn hand op zijn hart. 'Ze was echt geweldig..' zei hij zachtjes.
'En nu, ja, nu.. Nu leef ik eenzaam en alleen..' Hij grijnsde. 'Je had me moeten zien in het Zuiden! Man! De vrouwen konden niet van m'n lijf blijven!' Hij grinnikte even. 'Hier lijkt het wel een andere wereld! Ik bedoel, wat moet een man hier doen om aandacht te krijgen van de vrouwen?' Hij zuchtte grinnikend, en keek naar Yuriko, aan wie Heath de foto even gegeven had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:57 pm

Yuriko keek geïnteresseerd naar de foto en luisterde aandachtig naar zijn verhaal. Ze was inderdaad een heel mooi meisje. Haar haar glansde prachtog op deze foto en haar huid leek wel legaler dan dat het er ooit zou kunnen uit zien zonder enorm veel make-up te gebruiken. Je kon zien dat ze van nature gewoon heel mooi was.
Yuri keek hem met een bedroefd gezicht aan. Zelf had ze niet door dat ze toch wel geraakt was door zijn verhaal. Ze kon zien dat hij echt veel van haar hield, de manier waarop hij vertelde, de trots voor haar die in zijn stem te horen was. Het raakte haar toch wel, ookal dachten sommige mensen dat ze een gevoel loos kil monster was.
'Wat erg voor je', zei ze uiteindelijk. Het was alles wat ze kon uit brengen. Ze had er geen woorden meer voor. Nog steeds stonden haar ogen onbewust bedroefd en keken naar zijn hand op zijn hart en ze knikte. Ze probeerde weer normaal te kijken toen hij weer ''ter zake'' kwam.
Ze lachtte, hij bleek dus toch een player te zijn. Niet dat ze daar veel problemen mee had aangezien Yuriko de gene die had bedacht dat je maar van een persoon kan houden achtelijk.
In het oosen bij haar op de straat liep ze ook altijd met te veel jongen, sommige waren vrienden andere waren exen of gewoon speeltjes, zoals Yuriko ze ook wel noemde. Maar zoasl Heath al zei, het was hier zo anders zo vredig. Het leek wel een perfect wereldje waar iedereen braaf was en nooit op zoek was naar avondtuur. 'Ik heb ook geen idee.. Maar ja, je hebt mijn aandacht', zei ze met een grijns. Het was al heel wat dat Yuri zoveel aandacht aan hem besteede aangezien ze daar totaal geen type voor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:02 pm

'Dankje..' zei Heathcliff gemeend op Yuriko's medeleven. Hij nam de foto terug aan en stopte hem in zijn zak.
Hij glimlachte naar haar. 'Gelukkig heb ik jouw aandacht!' Hij grijnsde. 'En dat waardeer ik zeer.' zei hij blij. 'Ik dank u daarvoor.' Hij knipoogde snel even.
Plots werd zijn aandacht getrokken door het kleine draakje dat ook Yuriko vergezelde. 'En wie is je kleine vriend?' vroeg hij met een grijns, terwijl hij het beestje bestudeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 21, 2009 10:02 am

Yuriko knikte vriendelijk naar Heath. 'Geen dank', zei ze terwijl ze even lachtte om zijn knip oog.
Yuri was Katsuro al helemaal vergeten door het gesprek van haar en Heath en keek even verbaast naar haar schouder toen ze het kleine draakje weer zag zitten.
'Oh, dit Katsuro', zei ze met een trotse ondertoon. Bij het horen van zijn naam vladderde hij weer vrolijk op om langs Heath te vliegen. Blijkbaar had Yuri zijn goedkeuring gekgregen want zonder ook nog iets verder te doen landde hij weer op haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 21, 2009 2:02 pm

Heathcliff volgde Katsuro met zijn ogen toen die rond hem heen vloog. Hij glimlachte, en keek naar het zwarte huidje van het kleine beestje. Hij zuchtte en keek naar zijn eigen ei, dat hij voorzichtig uit zijn zak haalde. Sinds hij het ei had gekregen, wist hij er zich niet zoveel raad mee. Hij wist totaal niet hoe hij ervoor zou moeten zorgen, of moeten temmen.. Hij wist gewoon hoe hij zo gaan heten. Hij keek naar Yuriko, en waarschijnlijk zag ze de hulpeloosheid wel in zijn ogen. Hij glimlachte even. 'Ja, dit is Goliath..' Zei hij terwijl hij een blik op het ei wierp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 21, 2009 9:57 pm

Yuriko wierp een blik op het ei, ze had verwacht dat zijn ei ook wel uit gekomen zou zijn. 'Hij zal vast wel snel komen', zei ze hem om wat moed in te spreken. Toen ze van hem af wilde kijken zag ze de hulpeloze blik in zijn ogen, en ze begreep wat hij er mee bedoelde.
'Ik had ook geen idee hoe ik hem moest op voeden..', zei ze terwijl ze even onder Katsuro kin krabbelde. 'Maar het gaat gewoon van zelf', ze lachtte bemoedigend naar Heath.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 4:58 pm

'Ik hoop het..' zuchtte Heath glimlachend, en keek naar zijn ei. Goliath.., dacht hij bij zichzelf. Hij keek op en glimlachte naar zijn nieuwe vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:19 pm

Yuriko gaf hem een stoot tegen zijn arm. 'Geloof me nou maar', zei ze met een klein lachje.
Ze liet zich naar achter leunen en legde haar handen onder haar hoofd. Ze probeerde de sterren te tellen maar het waren er veel te veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:35 pm

Hij glimlachte, en keek even naar boven, net als zij. Toen keek hij terug naar haar. 'Zeg eens..' zei hij zacht. Hij prulde even aan zijn riem en keek toen terug naar haar. 'Vind je dat m'n adem stinkt?' vroeg hij plots serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:43 pm

Yuriko werd even wakker getrokken uit haar gedachtes en keek hem verbaast aan. 'Ehh, denk het.. niet?', ze ging weer overijnd zitten en probeerde een lachje te onderdrukken. 'Teminste.. niets van gemerkt'.
Ze keek weer even naar de maan en lachtte in zich zelf. Raar persoon die Heath, maar wel lief. Het was raar wat ze voor hem voelde. Hij voelde als een echte vriend. Als iemand hem met een vinger pijn zou doen.. Yuriko huiverde en ging wraak plannen na in haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:49 pm

'Hmm.. Oke dan..' hij glimlachte even. En keek toen weer naar haar. 'Resi zei het tegen me, dat m'n adem stonk..' Hij gromde even bij de gedachte. Hij keek op en keek nogal vreemd. 'Is Resi eigenlijk homoseksueel?' vroeg hij nogal vlakaf, direct.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:58 pm

Yuriko lachtte toen ze hoorde wat Resi zei. 'Echt', zei ze lachend. Toch was ze wel verbaast aangezien Resi niet snel wat zei, en al helemaal niet beledigende dingen. 'Wat heb je gedaan om hem zo ver te krijgen', zei ze met een kleine grijns.
Ze staarde weer naar de donker blauwe lucht en zou willen dat ze weer bij Resi was. Ze was opgelucht dat hij weer bij was. Toen ze de vraag van Heath hoorde werd ze ruuw uit haar gedachte gerukt. Ze keek hem even verbaast aan met een lichtte kwaadheid in haar ogen omdat ze dacht dat Heath met Resin spotten. 'Niet dat ik weet..', zei ze met een kille ondertoon. 'Waarom?', voegde ze er snel achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:04 pm

'Nu ja, ik had Shimara een beetje lastiggevallen, en ik had op een bepaalde manier geprobeerd een beetje geld af te troggelen..' Hij grijnsde een beetje toen hij het zei. 'Maar dat is nu vergeten en vergeven!.. Denk ik toch..' Hij grinnikte even.
Toen Heathcliff de kilte in Yuriko's stem hoorde, voelde hij zich aangevallen. 'Ja, hij is de eerste jongen die me zegt dat m'n adem stinkt!' zei hij een beetje bijtend. 'Het was maar een vraag..' zei hij een beetje lastig. Hij voelde de sfeer zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:12 pm

Yuriko knikte alleen. Had hij wat met die Shimara? Ze was totaal geen type om iets met een jongen te hebben, veel te veel eer om zich over te geven aan gevoelens. Zelf had ze ook nooit gevoelens maar speelde ze alleen maar met de kleine zieltjes van de jongens. Daarna brak ze ze weer hard handig. Ze grijnste even bij de gedachte.
Toen hij weer over Resi begon keek Yuriko hem weer met een ruk aan. Haar blik stond verbaast en niet begrijpend. 'Dus omdat Resi vond dat je adem stonk.. is hij gay?', vroeg ze nog steeds niet helemaal begrijpend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:19 pm

Heathcliff fronsde zijn wenkbrauwen. 'Nou ja, hij zag er ook zo verzorgd uit.. enzo.. Ik weet het niet, ik vroeg het me gewoon af..' Hij blies een lok haar uit zijn gezicht en keek naar de sterrenhemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:37 pm

Yuriko gniffelde. 'Hm Resi gay.. don't think so', zei ze terwijl het idee toch in haar achter hoofd zou blijven zitten. Resi zag er inderdaad altijd perfect uit. Haar goed huid glanzend. Maar gay? Ze kon het zich totaal niet voor stellen.
Ze hoopte niet dat Heath dingen verkeerd had opgevat aangezien Yuriko nogal kil door de bocht kwam. Ook al zou hij er aan moeten wennen als ze vrienden waren, want zo was Yuriko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 7:50 pm

((En dan kom ik hier weer eens tussen xD!))
Zero werd weer eens uit ze gedachten gehaald met ze eigen herinneringen aan ze broer ! Mijn droom bestaat niet in het heden...Maar in het verleden! AAAHHHH ZERO HELP ONS. ze gedachten werden onder ze sterren zichtbaar. Zijn broer, hij haten die altijd. hij was jaloers op ze broer! Maar wat er toen gebeurde.. Zero werd wakker geschut voor de helft en ze ogen gingen open
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





De daken van Osuké - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De daken van Osuké   De daken van Osuké - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De daken van Osuké
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Bos van Osuké
» De Ruïne bij Osuké
» De bibliotheek van Osuké
» De Muziekschool van Osuké
» Het ziekenhuis van Osuké

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: