Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Resi's blokhut

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

Resi's blokhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resi's blokhut   Resi's blokhut - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 21, 2009 8:18 pm

Heath daarentegen, was wel verbaasd door Resi's reactie, maar grijnsde tevreden toen die zijn nieuwe kamer liet zien. Hij knikte instemmend met Resi's "Welkom thuis". Het was fijn om te horen. Hij keek even vreemd naar Resi. Zijn voogd? Yeah right.. Heath keek verbaasd en nieuwsgierig mee over Resi's schouder, terwijl die druk pende. Zijn ogen werden groter toen hij alle regels zag. 'Meisjes alleen op zaterdag?!' Herhaalde hij ongelovig. Hij kreunde protesterend toen hij zag dat hij de afwas moest doen, waar besloot er niet op in te gaan. Hij kende Resi ondertussen al een beetje, en wist dat hij niet van zijn standpunt zou afwijken. 'Okay dan..' zei hij met lichte tegenzin, maar hij was gemeend blij dat hij bij hem mocht inwonen. Hij zette zijn armen in zijn zij en keek rond, met een voldane glimlach. Hij keek even terug naar Resi. 'Ohja, Goliath is er ook nog..' hij klakte even met zijn tong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Resi's blokhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resi's blokhut   Resi's blokhut - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 21, 2009 8:22 pm

'Die slaapt buiten, samen met Sas,' zei Resi honend. Sas keek, zover een draak gekwetst kon kijken, gekwetst op. En maakte een afkeurend geluidje, ze staarde kil naar Resi, die haar met een strenge blik aan staarde. Ze snapte natuurlijk ook wel dat ze niks had intebrengen tegen Resi, Sas was een kleine, slimme draak. 'Goed,' begon Resi langzaam, 'ik moet zo gaan, ik heb nog een afspraakje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

Resi's blokhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resi's blokhut   Resi's blokhut - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 21, 2009 8:26 pm

Heathcliff knikte. 'Oké, dat is in orde.' Hij glimlachte breed en keek naar Resi. Een geniepige grijns verscheen op zijn gezicht. 'Een afspraakje..?' vroeg hij nieuwsgierig. Heath wou alles weten wat dat soort dingen betrof en wiebelde even met zijn wenkbrauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Resi's blokhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resi's blokhut   Resi's blokhut - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 21, 2009 8:37 pm

Resi begon triomfantelijk te glimlachen, 'ja-aah!' riep hij, hij liet zich op het bed vallen, nu die van Heath. 'Ik dacht laat ik eens gek doen, dus ik ga op "blind date" ik moet nu eens iets gaan ondernemen.., en ookal ben ik niet zo into the girls, dat betekent niet dat hun niet into me zijn, vroeger had ik een vriendin, en daarvoor ook al een.., en misschien word het tijd voor nog een,' Resi slikte hoorbaar, en rolde om om zijn gezicht in Heath's kussen te verstoppen, 'bah ik heb er helemaal geen zin in,' piepte hij nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Resi's blokhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resi's blokhut   Resi's blokhut - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Resi's blokhut
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: