Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Gala van de Landheer Aydor

Ga naar beneden 
+12
Lain
Mido
Ayase
Haru
Kira Tachibana
Shimara
Moon
Heathcliff
Yuriko
Yia
Lumia
Maliah Stealnail
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
AuteurBericht
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Helmond.

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 12:12 pm

(( is ook zo, maar ze vind het niet prettig om altijd aan hem te denken. want nu denkt ze er al over na om die brief te schrijven xd. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 12:12 pm

Hij legde zijn hand op haar wang en keek haar recht in de ogen aan. 'je weet, wat je ook maar zult doen, ik zal er altijd voor je zijn'





((x,x))
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 12:16 pm

Shimara pakte zijn hand vast en zuchtte diep. 'Dank je... En nu heb ik behoefte aan wat Osake, want hier word ik depri van. Even alles vergeten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 12:30 pm

Sorrow schreef:
Hij legde zijn hand op haar wang en keek haar recht in de ogen aan. 'je weet, wat je ook maar zult doen, ik zal er altijd voor je zijn'





((x,x))

((Kingdom Hearts xD! FTW))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 12:33 pm

Mido schreef:
Sorrow schreef:
Hij legde zijn hand op haar wang en keek haar recht in de ogen aan. 'je weet, wat je ook maar zult doen, ik zal er altijd voor je zijn'





((x,x))

((Kingdom Hearts xD! FTW))


((?? x,x))



Sorrow glimlachte. Hij wist dat het allemaal wel zou goed komen. Samen liep hij met Shimara terug naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 1:25 pm

(Jij met je Kingdom Hearts *I*)

Shimara stormde meteen naar de tafel met hapjes en drankjes toe en duwde iedereen aan de kant die in haar weg stond. Alle etiquette was ze al weer vergeten.
Toen ze bij de tafel stond, pakte ze de eerste de beste fles Osake en nam er meteen een grote teug uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 1:58 pm

((ken da spel eigenlijk nii echt =,= speel nii zo van die games. dus kan er niet over mee prate))


Sorrow glimlachte breed toen hij de ouwe Shimara terug zag. Ze was niet echt meer te herkennen met al dat etiquette gedoe. 'ze gedraagt zich als een zwijn..' hoorde hij oppeens vlak achter hem. Hij draaide zich om en stroopte met noch steeds die zelfde glimlach zijn mouw op en gaf de jongen en ferme klop op zijn neus. 'zo achter de mensen hun rug praten, ts, dat noem ik pas niet netjes' Hij veegde zijn hand aan de jongen zijn witte hemd schoon en nam zelf een glas water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 2:05 pm

Shimara hoorde het wel, maar bestede er geen aandacht aan. Ze wel wel erger gewend, dus waarom zou ze hier haar tijd me verdoen? Maar, toen ze Sorrow zijn reactie zag, was ze eigenlijk best verbaasd. 'Knor knor... Ik ben een zwijn, nou goed?' Ze keek de jonge hoofdschudden en sarcastisch aan en richtte zich toen weer naar Sorrow. 'Waarom deed je dat? Straks werk je jezelf in de problemen door mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 2:21 pm

'wat moest ik dan doen? ze het zomaar laten zeggen? nu weet hij teminste dat hij zijn mond moet houden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 2:23 pm

Shimara draaide met haar ogen en nam nog een slok uit de fles. 'Eigenlijk wel ja. Dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt hoor. En trouwens, er zijn zat ergere dingen waar je voor uitgemaakt kan worden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 3:08 pm

(( Kingdom Hearts FTW =D! Sora <3!))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 4:35 pm

'waar, maar toch...' Hij keek naar de jongen die weg liep met een ferme bloedneus. Hoe zielig hij er nu wel niet uit zag en hoe veel mensen er wel niet waren die medelijden met hem hadden, Sorrow voelde geen greintje spijt. Aan sommige hun gezichten kon je aflezen dat ze hem gelijk gaven, anderen (de meeste) vonden hem te gevaarlijk om binnen 3 meter bij hem in de beurt te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitimeza okt 31, 2009 4:49 pm

Zero die net van de trap afstond liep naar de andere kant en begon langzaam over de dansvloer te lopen en tikte op Sorrow ze schouder. '' Al klaar..want kijk mijn draak is net uitgekomen..'' Hij liet hem de zwarte draak zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Gala van de Landheer Aydor   Het Gala van de Landheer Aydor - Pagina 15 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Gala van de Landheer Aydor
Terug naar boven 
Pagina 15 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De bossen Rondom het Terrein van Landheer Aydor - Only Mia ~ ZERO

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: